.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهر ماه دومين جشنواره ميراث مشترك اقوام حاشيه درياي خزر
دومين جشنواره (سمپوزيوم) بين‌‏المللي ميراث مشترك اقوام حاشيه درياي خزر و آسياي ميانه مهرماه 86 در مازندران برگزار مي‌‏شود.

دومين جشنواره (سمپوزيوم) بين‌‏المللي ميراث مشترك اقوام حاشيه درياي خزر و آسياي ميانه مهرماه 86 در مازندران برگزار مي‌‏شود.

به گزارش شمال نیوز ،اين جشنواره با حضور كشورهاي افغانستان، تاجيكستان، تركمنستان، ازبكستان، قزاقستان، قرقيزستان، روسيه، گرجستان، آذربايجان، ارمنستان، تركيه و ايران ( شامل چهار استان شمالي- مازندران- گلستان- گيلان و اردبيل) برپا خواهد شد.
علي ماه‌‏ افروزي، دبير اجرائي جشنواره فوق با اعلام خبر فوق افزود: هدف از برگزاري جشنواره فوق همگرايي فرهنگي، منطقه‌‏اي وتعامل ملت‌‏ها بر مشتركات فرهنگي و در گير كردن عامل‌‏هاي فرهنگي جهت گفتمان مشترك و پرهيز از هر گونه برخوردها و نگرش‌‏هاي سياسي و قهرآميز است.
وي در ادامه افزود: دبيرخانه مشترك هيچگونه حركت سياسي و جناحي را پيگيري نخواهد كرد و تنها بر پايه دانش و فرهنگ سعي در شناسايي پتانسيل فرهنگي، فرهنگ اقوام ميراث مشترك خواهد پرداخت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

H.A.KIANOUSHکیانوش لاهیجی 8 ارديبهشت 1386
سلام کار بسیار خوبی است اگر تا مهرماه بحران دیگری ایجاد نشود دریای خزر و دوستی و روابط دوستی مردم حاشیه این آب طلا لازم تر است آینده جهان در زیست محیطی این بخش از کره زمین است هر چند حکومت خزه ها از طریق روسیه نابوده شده است اما 50 در دریای ما با صد در مردم با عشق ایران در جشن و فرهنگ زندگی می کنند. از این سرمایه می بایست برای رفا ه و آسایش همه اقوام استفاده کرد این حقوق مسلم ماست سبز و شاد بمانید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.